TRX

30. května 2016 v 22:09 | Pavlína |  Dieta a cvičení
Je to další způsob posilování, při kterém používáme závěsné pásy a posilujeme vlastní váhou těla. Principem cvičení je to, že určité části těla zavěšujeme do pásů a zbylé partie zůstávají na podložce. Cvičení je velmi efektivní, protože se při cvičení

jakékoliv partie zapojí celé tělo i hluboké kosterní svaly. Je to výborné i pro posílení rovnováhy a stability celého těla. Díky tomuhle cvičení mě přestaly bolet i záda, protože se mi hodně zpevnily. TRX má velkou škálu cviků, které se dají i cvičit na různou obtížnost, stačí změnit úhel cviku. TRX je oproti jinému posilování velmi zábavné. Pásy mají nastavitelnou délku, takže se přizpůsobí všem postavám. Dají se zavěsit za dveře, připevnit ke stromu, ke stropu, zachytit za trám. K připevnění se prodává závěs TRX.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Pečete v domácí pekárně?

Ano 63.6% (7)
Ne 36.4% (4)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama