Dieta pro 3. a 4. den

29. května 2016 v 14:27 | Pavlína |  Dieta a cvičení
Snídaně - 1 plátek celozrnného chleba namazaný sýrem Cottage
Svačina - 1 bílý jogurt - přidáme hrst ořechů (mandle, vlašské ořechy), hrst semínek Goja, rozinky, brusinky a 2 lžičky medu
Oběd - Uvaříme 100 g kukuřičných špaget, přidáme boloňskou omáčku ze 100 g mletého masa (na pánvičce na troše olivového oleje opečeme maso, přidáme 1 cibuli, 1 stroužek česneku, sůl, pepř, koření na mleté maso, muškátový květ a 1 lžíci kečupu), špagety polijeme směsí a posypeme 1 plátkem strouhaného sýra, talíř obložíme 2 rajčaty nakrájenými na plátky
Svačina - hrstka ananasu
Večeře - Plněná paprika - do 1 půlky překrojené papriky si vložíme 60 g mletého masa (maso smícháme s cibulí, česnekem, petrželkou, vajíčkem, solí, pepřem, kořením na mleté maso, muškátovým květem a 1 hrstí kukuřičné strouhanky) a pak dáme plněnou papriku zapéct do trouby.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Používáte myčku na nádobí?

Ano 100% (5)
Ne 0% (0)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama