Cvičení 30 Day Shred od Jillian Michaels

27. května 2016 v 20:11 | Pavlína |  Dieta a cvičení
Jillian Michaels je profesionální trenérka, která získala několik fitness certifikátů. Kromě 30 Day Shred natočila i jiné účinné cvičební programy, které obsahují i kickbox, jógu a pilates. 30 Day Shred je v současnosti nejoblíbenější cvičení vhodné pro začátečníky. Skládá se ze 3 částí, které jsou rozdělené podle obtížnosti. Cvičí se každý den po dobu 30 dní a zabere nám pouze 30 minut, takže je vhodné i pro maminky, které na cvičení moc času nemají. Cvičení je ale po těch 30 minut náročné, protože se při něm skoro nezastavíte. Musíte držet tep na maximum, aby se spálilo co nejvíc kalorií a spalování pokračovalo i několik hodin po docvičení. Prvních 10 dní se cvičí 1. část, dalších 10 dní 2. část a pak 10 dní 3. část. Cvičení jsou ve všech částech stejná, pouze se zvyšuje jejich obtížnost. Na začátku je rozcvičení, pak pokračuje cvičení systémem 3-2-1, kdy 3 minuty posilujete, 2 minuty cvičíte kardio a 1 minutu posilujete břicho. A na závěr nesmí chybět protažení. K cvičení se používají i činky, pokud je nemáte postačí 2l lahve naplněné vodou. Při cvičení jsou zapojeny všechny svaly, takže začátečníky bude 2. den bolet celé tělo. Ale musíte zatnout zuby a vydržet. Účinky se dostaví rychle, ale musíte ke cvičení zapojit i vyvážený jídelníček.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Pečete v domácí pekárně?

Ano 63.6% (7)
Ne 36.4% (4)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama